Yrityksen tärkein voimavara on sen työntekijät. Tulevaisuudessa menestyvät sellaiset yritykset, jotka ymmärtävät henkilöstön merkityksen ja panostavat aidosti läpinäkyvään yrityskulttuuriin.

Alma Media ja Alman omistama työpaikkojen vertailusivusto Tunto palkitsivat työntekijäkokemukseen ja aidosti läpinäkyvään yrityskulttuuriin panostavia yrityksiä 4.3.2020 Helsingissä järjestetyssä Vuoden työnantajabrändi 2020 -tapahtumassa.

Kilpailun tarkoituksena oli tuoda esiin yrityskulttuurin ja työnantajabrändin kehittämisen merkitys yrityksen kilpailukyvylle. Tulokset todistavat, kuinka positiivinen työntekijäkokemus vaikuttaa omalta osaltaan myös yrityksen taloudelliseen menestykseen.

Vuoden läpinäkyvin työnantajabrändi -voittajat

Läpinäkyvin työnantajabrändi -kategoriassa palkittiin yritykset, joiden työntekijät ovat sitoutuneimpia kehittämään yhteisöään läpinäkyvän työelämän kriteerein. Yritykset olivat saaneet Tunnossa eniten arvioita suhteessa henkilöstömääräänsä.

Vuoden menestynein työnantajabrändi -voittajat

Vuoden menestynein työnantajabrändi -kategoriassa palkittiin Tunto-palvelussa erinomaiset arviot saaneet sekä liiketoiminnallisesti parhaiten menestyneet yritykset Alma Talent Tietopalveluiden menestyjäpisteytyksessä. Palkinnot jaettiin yhteispistemäärän mukaan.

Muut finaaliin yltäneet yritykset olivat Columbia Road, GranlundPiiMega Oy, HiQ Finland, Redland, Elenia, Compass Human Resources Group – FINLAND ja Sweco Asiantuntijapalvelut Oy.

Monster onnittelee voittajia ja kaikkia finalistiyrityksiä upeasta suorituksesta. Jatkakaa samaan malliin!

Teidän työpaikkanne ensi vuonna palkintopallille?

Jos haluat, että yrityksenne on ensi vuonna mukana taistelemassa kärkisijoista, kannusta henkilöstöänne jättämään arvio työpaikastanne Tuntoon. Kaikki palvelusta löytyvät yritykset ovat automaattisesti mukana kilpailussa.