Sisältömarkkinointi on hiljalleen vakinaistanut paikkansa markkinoinnin kentässä ja toimituksellisten markkinointisisältöjen ennustetaan lisääntyvän yhä enemmän.

Toimitettu artikkeli on tehokas tapa tutustuttaa lukija yrityksen työkulttuuriin, arvoihin ja päivittäiseen tekemiseen samalla rakentaen yritykselle arvokasta työnantajamielikuvaa.

Sisältömarkkinoinnin hyödyt:

Tarjoamme Monsterilla laadukkaita sisältömarkkinoinnin ratkaisuja, joilla voit viestiä yrityksestänne erilaisille kohderyhmille.

Työ&Ura Studio – Sisältömarkkinointia laadukkaassa mediaympäristössä

Työ&Ura Studio on Kauppalehti.fi:n sisällä toimiva blogialusta ja joka tavoittaa eri alojen asiantuntijat. Studioon julkaistava artikkeli saa yli miljoona näyttökertaa arvostetussa mediaympäristössä. Artikkeleihin on mahdollista upottaa kuvia, videoita, tekstiä, linkkejä, kyselyjä ja muuta interaktiivista sisältöä. Artikkelia voidaan myös mainostaa kohdennetusti Tekniikkatalous.fi:ssä, jolloin se tavoittaa teollisuuden ja tekniikan alan asiantuntijat.

Työ&Ura Studion hyödyt:

Kiinnostuitko?

Ota meihin yhteyttä

Artikkeli Monster Klubilla tavoittaa halutun kohderyhmän

Monsterin työnhakijoille suunnatulla Monster Klubi -sivustolla julkaistu artikkeli sopii hyvin tulevista rekrytoinneista viestimiseen. Toimittajan kirjoittama artikkeli tarjoaa yrityksille mahdollisuuden kertoa itsestään potentiaalisille työnhakijoille haluamallaan tavalla. Artikkelissa voi esimerkiksi esitellä yrityksen kulttuuria ja ylpeydenaiheita tai nostaa esille yrityksen ajankohtaisia uutisia tekstien, kuvien ja videon keinoin.

Artikkelin julkaisun yhteydessä se jaetaan monikanavaisesti niin Iltalehdessä, sosiaalisessa mediassa kuin maksettuna mainontana Googlessa.

Tavoita laaja ja kohdennettu yleisö:

Kiinnostuitko? Kerromme mielellämme lisää sisältömarkkinoinnin mahdollisuuksista Monsterissa!

Ota meihin yhteyttä

Sisältömarkkinointi Aamulehdessä tavoittaa pirkanmaalaiset osaajat

Pirkanmaan parhaaksi on Aamulehden elinkeinoelämäpainotteinen sisältökokonaisuus, jossa yritykset ja yhteisöt voivat kertoa itsestään sisältömarkkinoinnin keinoin. Tarjoamamme kokonaisuus muodostuu Aamulehden välissä ilmestyvästä Pirkanmaan Parhaaksi -julkaisusta sekä Aamulehti.fissä julkaistavista mainostajan artikkeleista.

Omassa artikkelissa voit esitellä yrityksen tai yhteisön toimintaa, tulevaisuuden suunnitelmia ja muita ajankohtaisia asioita, joista pirkanmaalaisten olisi hyvä tietää.

Kiinnostuitko?

Ota meihin yhteyttä