Sisältömarkkinointi on hiljalleen vakinaistanut paikkansa markkinoinnin kentässä ja toimituksellisten markkinointisisältöjen ennustetaan lisääntyvän yhä enemmän.

Toimitettu artikkeli on tehokas tapa tutustuttaa lukija yrityksen työkulttuuriin, arvoihin ja päivittäiseen tekemiseen samalla rakentaen yritykselle arvokasta työnantajamielikuvaa.

Sisältömarkkinoinnin hyödyt:

Tarjoamme Monsterilla laadukkaita sisältömarkkinoinnin ratkaisuja, joilla voit viestiä yrityksestänne erilaisille kohderyhmille.

Työ&Ura Studio – Sisältömarkkinointia laadukkaassa mediaympäristössä

Työ&Ura Studio on Kauppalehti.fi:n ja Tekniikka&Talous.fi:n sisällä toimiva blogialusta ja sinne julkaistut sisällöt saavat laajan näkyvyyden näissä medioissa. Artikkeleihin on mahdollista upottaa kuvia, videoita, tekstiä, linkkejä, kyselyjä ja muuta interaktiivista sisältöä.

Työ&Ura Studion hyödyt:

Kiinnostuitko?

Ota meihin yhteyttä

Artikkeli Monster Klubilla tavoittaa halutun kohderyhmän

Monsterin työnhakijoille suunnatulla Monster Klubi -sivustolla julkaistu artikkeli sopii hyvin tulevista tai meneillä olevista rekrytoinneista viestimiseen. Toimittajan kirjoittama artikkeli tarjoaa yrityksille mahdollisuuden kertoa itsestään potentiaalisille työnhakijoille haluamallaan tavalla. Artikkelissa voi esimerkiksi esitellä yrityksen kulttuuria ja ylpeydenaiheita tai nostaa esille yrityksen ajankohtaisia uutisia tekstien, kuvien ja videon keinoin.

Artikkelin julkaisun yhteydessä se jaetaan monikanavaisesti niin Iltalehdessä, sosiaalisessa mediassa kuin maksettuna mainontana Googlessa.

Tavoita laaja ja kohdennettu yleisö:

Kiinnostuitko? Kerromme mielellämme lisää sisältömarkkinoinnin mahdollisuuksista Monsterissa!

Ota meihin yhteyttä