Ikkuna työelämään on monikanavainen sisältömarkkinoinnin kokonaisuus, joka pukee yrityksenne tarinan sanoiksi ja varmistaa sille yleisön Alman laadukkaassa mediaympäristössä.
Kokonaisuuteen sisältyy:
- Sisällöntuotanto (artikkeli, valokuvat ja video) Kauppalehti.fi:n Studio-osioon
- Markkinointia natiivinostona Kauppalehti.fi-sivuilla (tai kohderyhmän mukaisessa mediassa)
- Markkinointia sisällöille ja videolle sosiaalisessa mediassa (Facebook, Instagram)
- Display-mainontaa Alma median eri sivustoilla (esim. Iltalehti.fi)
- Youtube-mainontaa videolle
- Kampanjan mainonnan mittarointi -tutkimus ja statistiikka
- Brändätty yrityssivu Tunto-palvelussa ja mahdollisuus vastata Tunnon kommentteihin
Ikkuna työelämään soveltuu sekä yksittäisiin rekrytointeihin tai se on mahdollista toteuttaa pidempiaikaisena kampanjana, jolloin näkyvyyttä jaetaan koko vuodelle yhdessä suunnitellun vuosikellon mukaan. Artikkeli on mahdollista julkaista monikanavaisesti sekä printissä että digissä tai vaihtoehtoisesti keskittyä vain digikanaviin.
Ikkuna työelämään on monipuolinen sisältömarkkinoinnin paketti
- Aidosti monikanavainen jakelu sisällölle
- Laadukas ja luotettava mediaympäristö
- Kattava mainonnan mittarointi, joka kartoittaa mielikuvia ja olisiko lukija sisällön perusteella kiinnostunut hakemaan yritykseen töihin.
- Laadukkaasti tuotetut videot ja artikkelit, jotka jäävät yrityksen käyttöön ja ovat vapaasti hyödynnettävissä yrityksen omissa kanavissa
- Työelämäsisällöt ovat Alma Median luetuimpia sisältöjä ja niiden parissa vietetään aikaa. Artikkelit nostetaan Alman Onnityössä-sivulle, joka kerää yhteen Alman kiinnostavimmat työelämäsisällöt.
Kokonaisuus sisältäen tuotannon ja medianäkyvyyden alk. 14 900 €