Kun aloitimme Suomessa työnhakupalveluna, saimme usein selittää kysyjille, mikä on internet. Nykyään Monsterissa vierailee puoli miljoonaa työnhakijaa kuukausittain, ja Alman mediaratkaisujen ansiosta tavoitamme jopa 80 % suomalaisista joka päivä.

Rekrytointi ja työnhaku ovat murroksessa. Teknologia luo uusia mahdollisuuksia työnhakuun ja rekrytointi on yhä enemmän oikeiden kohderyhmien puhuttelua. Rekrytointimarkkinoinnin avulla tavoitamme oikeat osaajat.

Olemme yksi ensimmäisistä verkossa toimivista rekrytointimedioista ja jatkamme yhä alan edelläkävijänä tavoitteenamme palvella niin työnhakijoita kuin työnantajia.

Lokakuussa 2018 Suomen Monster täyttää 20 vuotta. Katso videolta, kuinka Monsterin tarina on alkanut ja miten Monster on kehittynyt vuosien varrella.