Kesätyöntekijöiden hakuaika on parhaillaan käynnissä. Nyt on otollisin aika napata parhaat tekijät päältä ja varmistaa ensi kesän työntekijätilanne!

Me Monsterilla haluamme helpottaa sinua rekrytoinneissasi, joten tarjoamme mahdollisuuden ilmoittaa yrityksenne kesätyöpaikat ilmaiseksi Monsterin sivuille itsejulkaisuna. Ilmoituksissa tulee selkeästi käydä ilmi, että kyseessä on avoin kesätyöpaikka, sekä otsikossa että ilmoitustekstissä. Haun nimikkeessä kannattaa mainita sana kesätyö, esimerkiksi “Kesätyö: Asiakaspalvelija elektroniikkaliikkeeseen”.

Voit ilmoittaa avoimet kesätyöpaikat maksutta Monsterin 60 vrk:n ilmoituksilla toukokuun 2020 loppuun asti.

Ilmoitukset näkyvät myös Kesäduuni2020-sivulla

Monsterissa ilmoitetut kesätyöpaikat näkyvät myös nuorten suosimalla Kesäduuni2020.fi-sivulla, joka kokoaa yhteen eri alojen kesätyönhakijat ja avoimet kesätyöpaikat.

Markkinoimme Kesäduuni2020-sivustoa monikanavaisesti läpi kevään, joten työpaikkailmoituksellasi on mahdollista tavoittaa tuhansia kesätyömahdollisuuksista kiinnostuneita nuoria, joille kesätyönhakuaika on otollisin aika tutustua työnantajiin. Keskitymme kampanjassa digikanaviin, somekanaviin, mobiili- ja videomainontaan.

Katso lisätiedot ja ilmoita kesätyöpaikat

Rakenna työnantajamielikuvaa nuorten keskuudessa

Kesätyöt ovat yrityksellesi tilaisuus tavoittaa tuhansia kiinnostuneita opiskelijoita ja rakentaa mielikuvaa yrityksestäsi tulevaisuuden osaajille. Jos yrityksenne haluaa erottua, on mahdollista nostaa yrityksenne kesätyöpaikkoja korostetusti esille sivuillamme ja saada lisänäkyvyyttä työpaikoillenne sosiaalisessa mediassa. Otathan meihin yhteyttä, jos yrityksenne on kiinnostunut ratkaisuista, joita voimme tarjota työnantajabrändinne vahvistamiseksi nuorten ammattilaisten keskuudessa.

Juuri työelämään astuva sukupolvi kaipaa tietoa siitä, millaista on työskennellä eri yrityksissä. Työpaikkojen vertailusivusto Tunto kerää yhteen aitoja arvioita yrityksistä työnantajina. Kannattaa ottaa myös Tunto osaksi työnantajamielikuvatyötä ja kannustaa omaa henkilöstöänne arvioimaan yrityksenne. Tunto on hyvä työkalu viestiä yrityskulttuurista ja kasvattaa yrityksen tunnettuutta työnantajana.