Monster Klubi -tapahtumakonsepti tarjoaa yrityksille mahdollisuuden tuoda oma äänensä kuuluviin laajalle yleisölle. Olemme järjestäneet Monster Klubi -työnhakutilaisuuksia jo vuodesta 2014. Keväällä 2017 lanseeraamme uudistetun konseptin laajemmalle yleisölle, keskittyen yhteiskunnallisesti kiinnostaviin työelämän aiheisiin. Emme puhu vain työnhausta, vaan aiheista, jotka herättävät keskustelua laajassa yleisössä tuoden eri näkökulmia esille.

Monster Klubi -tilaisuudet ovat keränneet poikkeuksetta täyden 100 hengen salin. Uuden konseptin ja digijakelun avulla saavutamme yhä laajemman yleisön. Tavoitamme yli 10 000 teemasta kiinnostunutta, oman alansa ammattilaista sisältöjen sekä tapahtuman kautta – artikkelit, kyselyt ja näkyvyys Alma Median muissa medioissa takaavat laajan yleisön.

”Monster Klubi -tapahtumien osallistujista 62 %:n mielestä työnantajien mukanaolo vaikuttaa positiivisesti yrityksen työnantajamielikuvaan.”

Uusi Monster Klubi järjestetään ensimmäisen kerran toukokuussa, torstaina 4.5. Silloin pohdimme, millaisia valmiuksia työelämän kiihtyvä muutos ja osaamisen kehittämiseen kohdistuvat odotukset meiltä vaativat. Alustamassa on upea, lahjakas, tunnetaituri Camilla Tuominen, jonka Emotion Tracker-sovellus ja Tunnekuvakirja muuttavat pala kerrallaan suomalaista työelämää ja johtamista.

100 % työnantajista ja työnhakijoista suosittelee Monster Klubi -tapahtumia!

Tapahtuma toi yrityksellemme näkyvyyttä Monsterin ja Alma Median verkostojen sekä työnhakijoiden kautta.”

Mielikuva kiinnostavasta työnantajasta luodaan teoilla. Olemalla mukana ja keskustelemalla asioista, jotka ovat yrityksellenne tärkeitä, luotte tehokkaasti yrityksenne työnantajamielikuvaa. Monster Klubin avulla se onnistuu kustannustehokkaasti ja vaivattomasti.

Kerromme mielellämme lisää Monster Klubista ja konseptin sisällöstä!