Lisänäkyvyys Monsterin sivuilla tarjoaa ostettua mediaa ja tehosteita työpaikkailmoituksen yhteydessä

Verkkomainonta ja muut työpaikkailmoitusten tehosteet Monsterin sivuston sisällä ovat yksi tehokkaimmista keinoista tuoda esille yrityksesi meneillä olevaa rekrytointia tai muita uramahdollisuuksia. Lisänäkyvyys varmistaa, että saavutat työpaikkailmoituksellesi mahdollisimman laajan lukijakunnan lisäten kontakteja potentiaalisiin työnhakijoihin. Monsterin työpaikkailmoituksen tehosteet, kuten tekstien lihavoinnit ja nostot hakutuloksissa avataan tarkemmin Työpaikkailmoitus-sivulla.

Yrityksen oma ilmoituspohja tuo brändin esille

Yrityksen oman ilmoituspohjan avulla voimme räätälöidä työpaikkailmoituksesi yrityksesi ilmeen mukaiseksi. Rakennamme ilmoituspohjan toimitetun materiaalin sekä mahdollisen visualisoinnin pohjalta. Yrityksen oma ilmoituspohja on täysin responsiivinen eli se toimii toimitteettomasti kaikilla laiteilla – niin mobiilissa, tabletilla kuin perinteisellä desktopilla.

Yrityksen oma ilmoituspohja yhtenäistää yrityksesi rekrytointiviestintää ja vahvistaa brändin läsnäoloa työnhakijoille rakentaen toivomaasi työnantajamielikuvaa. Brändin mukainen ilmoituspohja on uskottava ja erottuu paremmin muista työpaikkailmoituksista.

Display-mainonta tavoittaa hakijat

Yksi verkon tunnetuimmista mainostamisen keinoista on bannerit eli display-mainonta. Monsterin sivustolla asiakkaiden on mahdollista hankkia bannerinäkyvyyttä niin näyttöpohjaisten kuin kohdennetun mainonnan kautta. Suunnittelemme myös Monsterilla kampanjakohtaiset bannerit asiakkaan toiveesta.

Näyttöpohjainen mainonta

Näyttöpohjainen (CPM) bannerimainonta sopii hyvin yrityksen yleiseen imagomainontaan. Näyttöjä voi ostaa haluamansa määrään ja jakaa useammalle viikolle. Näyttöpohjainen mainonta mahdollistaa laajan näkyvyyden Monsterin sivustolla kohderyhmästä riippumatta.

Kohderyhmämainonta

Kohderyhmämainonta antaa mahdollisuuden keskittää mainonta kiinnostavimmille kohderyhmille. Valitset vain tavoiteltavan kohderyhmän, kuten IT, myynti tai tekniikka, ja kampanjan ajankohdan. Mainokset ohjaavat työnhakijan yrityksesi avoimiin työpaikkailmoituksiin tai esimerkiksi työnantajaesittelyyn.

 

Lisänäkyvyyttä on mahdollista ostaa myös mediakohtaisesti Alma-verkostossa.  Tutustu Iltalehti-mainosratkaisuihin ja Työ&Ura-kohderyhmämedioihin.